Doručenie a poštovné

 

Naše výrobky zasielame v rámci SR prostredníctvom služieb Slovenskej pošty :

1. Listovou zásielkou 1. triedy za poplatok 2,50€

2. Express kuriérom Slovenskej pošty za poplatok 7€

Naše výrobky zasielame aj do ČR prostredníctvom služieb Slovenskej pošty :

1. Pri spôsobe platby bankovým prevodom za poplatok 3,50€

2. Pri zaslaní na dobierku za poplatok 4,50€

Spôsob dodania si môžete zvoliť priamo pri objednávaní tovaru.

Každý šperk vyrábame priamo na želanie konkrétneho zákazníka, čo nám trvá určitý čas a taktiež je každý šperk preverený Puncovým úradom Slovenskej republiky. Pre tieto dôvody je dodacia doba našich personalizovaných šperkov 5 - 7 dní.

V špeciálnom prípade vám samozrejme vieme vyhovieť a radi pre vás vyrobíme šperk expresne, (do 48h) no za takúto možnosť si účtujeme poplatok 10€. 

V prípade, ak si zvolíte spôsob doručenia tovaru prostredníctvom Listovej zásielky 1. triedy Slovenskej pošty a pošta Vás nezastihne pri doručení balíčka doma, zanechá Vám v schránke oznámenie o uložení zásielky, na základe ktorého si balíček môžete vyzdvihnúť na vašej pošte po dobu 18 dní.

 

DÔLEŽITÉ !!!

V prípade, že vám po našom potvrdení odoslania zásielky nepríde do troch dní na vašu adresu Oznámenie o uložení zásielky, ihneď nás prosím kontaktujte na info@sperkysmenom.sk a my vám zašleme číslo vašej zásielky, s ktorým si môžete zásielku na pošte vyzdvihnúť aj bez tohto Oznámenia. 

V prípade, že si zvolíte spôsob doručenia Express kuriérom Slovenskej pošty, Vás kuriér bude vopred o doručení zásielky informovať telefonicky na vami uvedené kontaktné telefónne číslo.

 

Ak máte špeciálne požiadavky, ktoré sa týkajú doručenia Vašej objednávky, neváhajte nás bezodkladne po vykonaní objednávky kontaktovať na email info@sperkysmenom.sk, alebo telefonicky 0905 800 888.

 

UPOZORNENIE!!!

Zásielku si pri prevzatí vždy a poriadne prezrite. V prípade ak zásielka vykazuje známky mechanického poškodenia odmietnite jeho prevzatie. Ak to bude možné otvorte zásielku pred doručovateľom a presvedčte sa, či je obsah balíka v poriadku. Ak bude obsah balíka javiť známky poškodenia, okamžite balík reklamujte.

V prípade, ak takýto balík prevezmete vaša reklamácia nebude uznaná. Za poškodenie spôsobené nesprávnym zaobchádzaním pri doručovaní neurčíme.